
|


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY
Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Zawarcia umowy ramowej
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa:
Zespół Żłobków m.st. Warszawy |
Adres pocztowy:
Ul. Belgijska 4 |
Miejscowość:
Warszawa |
Kod pocztowy:
02-511 |
Województwo:
Mazowieckie |
Tel.:
0 22 565 23 55, 565 23 50 |
Fax:
0 22 845 07 14 |
Adresy internetowej Zamawiającego (jeżeli posiada): www.zlobki.waw.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
|
I.2) Rodzaj zamawiającego
Administracja rządowa centralna
Administracja rządowa terenowa
Administracja samorządowa
Podmiot prawa publicznego
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub
trybunał
|
Uczelnia publiczna
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Inny (proszę określić): publiczny zakład opieki zdrowotnej, gminna samorządowa jednostka organizacyjna |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dostawa mebli do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. |
II.1.2) Rodzaj zamówienia |
Roboty budowlane
przysługuje odwołanie
nie przysługuje odwołanie |
Dostawy |
Usługi |
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mebli do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. |
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
Słownik główny |
Główny przedmiot |
361 |
Dodatkowe przedmioty
|
...-
...-
...-
...- |
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej tak ilość części 3 nie |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie |
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Okres w miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 10/12/2007 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1) Część 1 – 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych),
2) Część 2 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych),
3) Część 3 – 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). |
III.2) Warunki Udziału
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wrzesień 2004 - wrzesień 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w danej części (wartość każdego zrealizowanego zamówienia ma być równa lub większa od połowy ceny oferty z podatkiem VAT składanej na daną część) oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wrzesień 2004 – wrzesień 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające wykonanie co najmniej trzech zamówień (wartość każdego zrealizowanego zamówienia ma być równa lub większa od połowy ceny oferty z podatkiem VAT składanej na daną część) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Ponadto:
7. Dowód wpłaty wadium.
8. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
9. Wypełniona kalkulacja cenowa – opis przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
10. Specyfikacje techniczne (opisy wraz ze zdjęciami lub rysunkami) oferowanych mebli i innego wyposażenia na każdą pozycję zawartą w załączniku nr 3 do SIWZ wraz z czytelnym oznakowaniem nr pozycji odpowiednio dla części dla której jest składana oferta.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
Przetarg nieograniczony Przetarg ograniczony
|
Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
|
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
tak adres strony, na której będzie prowadzona _____________________________________ nie |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zlobki.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa |
Nie dotyczy
|
|
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 24/09/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10.00
Miejsce: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa |
IV.3.5) Termin związania ofertą
Do : // (dd/mm/rrrr)
lub
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
VI.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Nie dotyczy |
ZAŁĄCZNIK I*
INFORMACJE NA TEMAT OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1 Nazwa Dostawa mebli do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
5) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5. |
Znaczenie
|
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
Część nr 2 Nazwa Wykonanie mebli na zamówienie w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
5) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5. |
Znaczenie
|
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
Część nr 3 Nazwa Dostawa łóżeczek, leżaków, materacy do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
5) Kryteria oceny ofert |
Najniższa cena
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
Kryteria
1. CENA
2.
3.
4.
5. |
Znaczenie
|
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------
pliki do pobrania
|
 |

 


 
|
|