Jadłospis - Żłobek 68 | Żłobek nr 68

Jadłospis 12-16.10.2020

Poniedziałek: 12.10.2020

Śniadanie: Zacierki pszenno-amarantusowe na mleku, pieczywo mieszane z masłem, pasta humus, herbatka owocowa do picia.

Dieta : pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobovita.

II śniadanie: gruszki, kiwi, jabłka,  woda

Obiad: Gulasz cielęcy, kasza gryczana, buraczki gotowane, surówka z cykorii, pomarańczy, jabłka z jogurtem, dieta z oliwą, kompot borówkowy.

II część obiadu: Zupa barszcz biały z ziemniakami, chrzanem, majerankiem.

Podwieczorek: Panna cotta z jogurtu greckiego i ananasa z płatkami migdałowymi na biszkoptach. Dieta galaretka brzoskwiniowa, herbatniki b/j i m.

 

 

Wtorek: 13.10.2020

Śniadanie: Kawa orkiszowa na mleku, pieczywo mieszane z masłem, serem żółtym i papryką. Świeża mięta z cytryną do picia.

Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobovita.

II śniadanie: banany, jabłka, woda

Obiad: Klopsiki drobiowe, ziemniaki z koperkiem, bukiet jarzyn, mix sałat z kiełkami i pomidorkami koktajlowymi z oliwą. Kompot truskawkowy z mango.

II część obiadu:. Zupa koperkowa z makaronem

Podwieczorek: Kulki rafaello z twarogu, wiórek kokosowych z tartą czekoladą.

 

 

Środa: 14.10.2020

Śniadanie: Płatki ryżowe na mleku, pieczywo mieszane z masłem, pasta z fasoli, suszonych pomidorów z nutką czosnku. Napój imbirowo-miodowo-cytrynowy do picia.

Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobovita.

II śniadanie:  gruszki, jabłka, woda

Obiad: Paluszki z mintaja w sezamie, ziemniaki z koperkiem, marchewka z groszkiem, surówka z kwaszonek kapusty, marchewki, jabłka  z oliwą. Kompot truskawkowy.

II część obiadu: Zupa jarzynowa z kaszą jaglaną.

Podwieczorek: Muslli (jogurt, płatki kukurydziane, bakalie).

Czwartek: 15.10.2020

Śniadanie: Kasza orkiszowa na mleku, pieczywo mieszane z masłem, twarożek z brzoskwinią . Herbatka owocowa. Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobovita.

II śniadanie: śliwki, winogrona bezpestkowe, woda

Obiad: Spaghetti (mięso mielone, warzywa, cukinia, makaron), mizeria z jogurtem, dieta z oliwą.

Kompot wiśniowy.

II część obiadu: Ogórkowa z ziemniakami i koperkiem.

Podwieczorek: Szyszki z ryżu preparowanego.

Piątek: 16.10.2020

Śniadanie: Płatki owsiane na mleku, pieczywo mieszane z masłem, szynką drobiową, sałatą i rzodkiewką. Herbatka rumiankowa.

II śniadanie: gruszki, mango, jabłka, woda

Obiad: Dukaty z dorsza, ziemniaki z koperkiem, szpinak duszony, surówka z pora, jabłka, marchewki z oliwą. Kompot z czereśni.

 II część obiad: Zupa krem z dyni z mlekiem kokosowym i groszkiem ptysiowym.

Podwieczorek: Ciasto piegusek z makiem, mleko modyfikowane.

 

Przewiń do góry
Przejdź do treści