Jadłospis - Żłobek 68 | Żłobek nr 68

Jadłospis 28.09.-2.10.2020

Jadłospis 28.09-2.10.2020r.

 

Poniedziałek: 28.09.2020

Śniadanie: Kasza manna na mleku, pieczywo mieszane z masłem, pasta z bobu, jajka i prażonych pestek słonecznika, herbatka owocowa do picia.

Dieta : pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobo vita.

II śniadanie: gruszki, winogrona, jabłka,  woda

Obiad: Gulasz cielęcy, ziemniaki z koperkiem, buraczki gotowane, surówka z białej kapusty, jabłka z jogurtem, dieta z oliwą, kompot truskawkowy

II część obiadu: Zupa ziołowa z kluseczkami.

Podwieczorek: Jogurtowiec z morelami na biszkoptach.

 

 

Wtorek: 29.09.2020

Śniadanie: Kawa inka na mleku, pieczywo mieszane z masłem, jajecznica ze szczypiorkiem. Świeża mięta z cytryną do picia.

Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobo vita.

II śniadanie: kiwi, banany, jabłka, woda

Obiad: Pulpeciki z piersi kurczaka, makaron orkiszowy, fasolka szparagowa, surówka z pomidorów koktajlowych z czarnymi oliwkami, cebulką i oliwą. Kompot żurawinowy.

II część obiadu:. Zupa kapuśniaczek z ziemniakami, natką.

Podwieczorek: Twarożek z malinami, herbatniki mini zoo, dieta mus owocowy, chrupki.

 

 

Środa: 30.09.2020

Śniadanie: Płatki gryczane na mleku, pieczywo mieszane z masłem, pasta z awokado, brokuła z dodatkiem jajka, czosnku. Napój imbirowo – miodowo- cytrynowy do picia.

Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobo vita.

II śniadanie: mango, jabłka, woda

Obiad: Paluszki z mintaja w sezamie, ziemniaki z koperkiem, pure   z bobu, surówka z marchewki, brzoskwini z jogurtem, dieta z oliwą. Kompot morelowy.

II część obiadu: Zupa krupnik z komosy z koperkiem.

Podwieczorek: Babeczki makowe z żurawiną, mleko modyfikowane.

Czwartek: 1.10.2020

Śniadanie: Lane kluseczki pszenno- amarantusowe na mleku, pieczywo mieszane z masłem, twarożek z suszonymi pomidorami i szczypiorkiem. Herbatka owocowa. Dieta: pieczywo z masłem flora, kaszka b/m bobo vita.

II śniadanie: melon, jabłka, woda

Obiad: Klopsiki z indyka w sosie śliwkowym, kasza kuskus, brokuł gotowany, surówka wielowarzywna  z jogurtem, dieta z oliwą.

Kompot gruszkowo-malinowy.

II część obiadu: Zupa kalafiorowa z ziemniakami i koperkiem, zabielana jogurtem.

Podwieczorek: Kokosowy pudding z tapioki i malin.

Piątek: 2.10.2020

Śniadanie: Płatki jaglane na mleku, pieczywo mieszane z masłem, szynką drobiową, sałatą i papryką. Herbatka rumiankowa.

II śniadanie: gruszki, śliwki, jabłka, woda

Obiad: Ryba po grecku, ziemniaki z koperkiem, surówka z kwaszonej kapusty, jabłka, marchewki z oliwą. Kompot z borówkowy

 II część obiad: Neapolitańska z serem mozzarella i ryżem.

Podwieczorek: Ciasto marchewkowe z rodzynkami, kefirek truskawkowy, dieta nektar owocowy.

 

Przewiń do góry
Przejdź do treści