Jadłospis | Żłobek nr 35

Jadłospis od 15 do 19 lutego 2021 roku

DATA ŚNIADANIE OBIAD ZUPA + PODWIECZOREK
15.02

2021

 

Bawarka na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7, plastrem sera żółtego7 z pomidorkami koktajlowymi (dieta: flora/ dżem).

Napój miętowy.

II śniadanie: mandarynka, jabłko (dieta: jabłko).

Kasza jęczmienna wiejska1, bitki wieprzowo-drobiowe1,3 w lekkim sosie musztardowym10.

Jarzynka: cukinia z krążkami marchewki i oliwką.

Surówka: kolorowa rzodkiewka z jogurtem greckim7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot czereśniowy.

Zupa ogórkowa9 z ziemniakami i natką, zaprawiana kefirem7 (dieta: bez kefiru). Serduszka kruche z gorzką czekoladą i rodzynkami (dieta na przetwory: wafle kukurydziane, deserki owocowe).

Malinowy napój ryżowo- migdałowy (dieta: nektary owocowe).

 

16.02

2021

 

Płatki jaglane1 na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7 (dieta: flora), czerwona cykorią, plastrem szynki wieprzowej z krążkami rzodkiewki.

Woda z cytryną (dieta: woda).

II śniadanie: kiwi, jabłko.

 

Ziemniaki puree, kotleciki z jajeczno- sojowe1,3 ,6 w lekkim sosie chrzanowym (dieta: kotleciki sojowe).

Jarzynka: różyczki kalafiora z oliwką.

Surówka: pomidor z selerem naciowym9 i olejem z pestek winogron

Kompot wiśniowy.

 

Zupa- krem z kukurydzy9 z zacierkami pszenno- kukurydzianymi, mlekiem kokosowym i natką.

 

Bananowe mussli z suszonymi śliwkami, morelami, pestkami dyni i płatkami kukurydzianymi 1 oraz  musem czereśniowym na bazie jogurtu greckiego7 (dieta: mus bananowo – czereśniowy z amarantusem).
17.02

2021

 

Makaron łazanki1,3 na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7 (dieta: flora), pastą z pieczonej cukinii i papryki czerwonej z nutą szalotki.

Zimowy napój ze świeżym imbirem, goździkiem i pomarańczą.

II śniadanie: banan BIO, jabłko.

Kuleczki kolorowego ryżu (ryż biały, ryż czerwony) z klopsikami kurczaka3 w sosie jarzynowym9.

Jarzynka: kapusta czerwona z oliwką.

Surówka: marchew z jabłkiem, rodzynkami i jogurtem7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot truskawkowy.

Zupa- krem z ciecierzycy z pomidorami9, ziemniakami, jogurtem i natką (dieta: bez jogurtu). Sałatka owocowa gruszka,  ananas, mandarynka, brzoskwinia z sosem  jogurtowo- migdałowym7 (dieta: w sosie własnym/ bez cytrusów).

 

18.02

2021

 

Kasza owsiana1 na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7, twarożkiem waniliowym7 i kropeczką dżemu 100% owoców bez cukru (dieta: flora/ dżem 100% owoców bez cukru).

Herbata owocowa.

II śniadanie: gruszka, kiwi, jabłko.

Mini rurki kolorowe szpinakowo- dyniowe1,3 z gulaszem z indyka i kurczaka w sosie żurawinowym.

Jarzynka: buraczki puree z oliwką.

Surówka: kalarepka z ogórkiem świeżym, koperkiem i kefirem7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot wiśniowo-malinowy.

Kapuśniak z kiszonej kapusty9 z majerankiem, ziemniakami i natką. Szpinakowe naleśniki z ,,domową nutellą,, czyli bananem z awokado, miodem, kakao (dieta: wafle kukurydziane z domową nutellą.)

Mleczny shake truskawkowy (dieta: nektary owocowe).

19.02

2021

 

Płatki orkiszowe1 na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7 i paseczkami papryki kolorowej. Jajecznica gotowana na parze ze szczypiorem (dieta: flora/ dżem).

Herbatka z miodem.

II śniadanie: winogrono jasne bezpestkowe, jabłko.

Ziemniaki puree, rolada z mintaja1,3,4 w sosie greckim9 na bazie świeżych pomidorów i przecieru pomidorowego.

Surówka: kapusta kwaszona ze złocistą kukurydzą, koperkiem i olejem z pestek winogron.

Kompot truskawkowy.

 

Zielona zupka9 (brokuły, fasolka szparagowa zielona, groszek zielony, kalarepka) z kaszą manną i natką.

 

Miks jogurtowo7– biszkoptowy1 z pieczonym jabłkiem i gruszką na bazie jogurtu naturalnego (dieta: pieczone jabłko z gruszką).

 

Przejdź do treści