Jadłospis | Żłobek nr 35

Jadłospis od 16 do 20 listopada 2020 roku

DATA ŚNIADANIE OBIAD ZUPA + PODWIECZOREK
16.11

2020

 

Kasza orkiszowa1 na mleku7 (dieta: na mleku owsianym). Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni )1 z masłem7 (dieta: flora), szynką z kurczaka z paseczkami papryki żółtej.

Woda z cytryną.

II śniadanie: mandarynka, jabłko.

Kulki ziemniaczane, paluszki z dorsza4,3,1 w sosie koperkowym.

Jarzynka: różyczki brokułów z krążkami marchewki z oliwką.

Surówka: kolorowa rzodkiewka z dymką i jogurtem greckim7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot wiśniowy.

Toskańska zupa pomidorowa9 z cebulką szalotką, ryżowym makaronem, natką i nutą czosnku, z uśmiechem jogurtu7 (dieta: bez jogurtu).

 

Bananowe muesli z płatkami kukurydzianymi1, orzechami włoskimi i suszonymi owocami na bazie jogurtu greckiego, polane musem truskawkowym (dieta: pieczony banan z musem truskawkowym i płatkami kukurydzianymi).
17.11

2020

 

Płatki pszenne1 na mleku7 (dieta: na mleku owsianym). Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7, pastą z mozzarelli7 z suszonymi pomidorami i plastrami ogórka świeżego. (dieta: flora/ dżem).

Herbata owocowa.

II śniadanie: banan, mango, jabłko.

Ziemniaczane puree, pulpety cielęce3 w lekkim sosie chrzanowym.

Jarzynka: kolorowa fasolka szparagowa z dodatkiem oliwki.

Surówka: wielowarzywna marchew, seler, pietruszka z jabłkiem i jogurtem7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot ze świeżych śliwek.

 

Zupa- krem z bobu9 z kaszą jęczmienną wiejską1 i natką.

 

Pszenno-  gryczane ciasto1,3,7 dyniowe z suszoną morelą, posypane cukrem pudrem.

Wiśniowy shake mleczny7 (dieta: nektary owocowe).

18.11

2020

 

Biszkoptowe kluseczki1,3 na mleku7 (dieta: na mleku owsianym). Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7, plastrem sera żółtego7 z  pomidorkami koktajlowymi (dieta: flora/ dżem).

Rumianek.

II śniadanie: gruszka, jabłko.

Kuleczki ryżowe z kurkumą, kuleczki z kurczaka3 w sosie groszkowym.

Jarzynka: kapusta czerwona z oliwką.

Surówka: mizeria z kiełkami słonecznika i jogurtem greckim7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot wiśniowy.

 

Zupa- krem z ciecierzycy z pomidorami całymi bez skóry9, ziemniakami i natką.

 

Truskawkowo- morelowy koktajl na bazie maślanki7 z dodatkiem cukru trzcinowego (dieta: pieczone jabłko z musem truskawkowo-morelowym).

 

19.11

2020

 

Kasza mleczno- owocowa 7 zbóż7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska, chleb pszenno- żytni i razowy)1 z masłem7, twarożkiem7 waniliowym z plastrami banana (dieta: flora/ dżem).

Woda ze świeżą miętą.

II śniadanie: pomarańcza, kaki, jabłko.

Spaghetti szpinakowo- dyniowe1,3 z gulaszem z indyka w sosie ze słonecznym bukietem warzyw cukinia, marchewka, złocista kukurydza, brukselka, koncentrat pomidorowy.

Surówka: kalarepka z papryką kolorową i jogurtem greckim7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot truskawkowy.

Kalafiorowa9 z ziemniakami i natką, zaprawiana kefirem7 (dieta: bez kefiru).

 

Kawowy budyń7 z konfiturą śliwkową (dieta na mleko: przecier owocowy).

Herbatniki maślane.

 

20.11

2020

 

Kakao na mleku7. Pieczywo mieszane (bułka wrocławska i chleb razowy)1 z masłem7 , pastą z jaj3 i awokado z cebulką szalotką i krążkami rzodkiewki (dieta: flora).

Woda z cytryną i świeżym imbirem.

II śniadanie: banan, kiwi, jabłko.

Kasza orkiszowa1, pieczeń z dorsza1,3,4 ze świeżym szpinakiem w sosie cytrynowym.

Jarzynka: buraczki ćwikłowe z oliwką.

Surówka: seler z rodzynkami i jogurtem7 (dieta: oliwa z oliwek).

Kompot wiśniowy.

Kapuśniak z kiszonej kapusty9 z ziemniakami i natką.

 

Naleśniki z twarożkiem1,3,7 waniliowym z kosteczka mango polane sosem truskawkowym na bazie kefiru7

(dieta na mleko, przetwory: wafle ryżowe z musem owocowym).

 

Przejdź do treści