Drodzy Rodzice,
uprzejmie przypominam, że zgodnie z Rozdziałem IV regulaminu rekrutacji w terminie od 1 stycznia (od godz. 10:00) do 15 stycznia 2024 r. (do godz. 23:59) mają Państwo czas na aktualizację wniosków w systemie rekrutacji, która ma na celu przedłużenie ważności wniosku na kolejny rok kalendarzowy.
Aktualizacja dotyczy tylko wniosków zarejestrowanych w systemie do 31.12.2023 r., które posiadają status „oczekujący” i „oczekuje na bon”.
Poniżej przedstawiamy instrukcję przedłużania ważności wniosku:
- po zalogowaniu się na stronie https://nabor.pcss.pl/warszawa/zlobek/logowanie przy danym wniosku, którego ważność chcemy przedłużyć należy kliknąć „Wybierz akcję”, a następnie „Przedłuż ważność wniosku”.
- Po potwierdzeniu pytania pomocniczego wniosek zostanie przedłużony do 15.01.2025 r. i opcja „Przedłuż ważność wniosku” zniknie z menu.
Wnioski niezaktualizowane w terminie do 15 stycznia 2024 r. włącznie zostaną odrzucone z systemu rekrutacji.
Jednocześnie przypominam, że zgodnie z Rozdziałem V regulaminu rekrutacji, jeżeli we wniosku mają Państwo wskazane tylko placówki z dofinansowaniem, z którymi umowa została zakończona, lub placówka, w której nastąpiło zakończenie projektu UE, i nie dokonają Państwo edycji wniosku w terminie do 15 stycznia 2024 r. włącznie, wniosek zostanie odrzucony z Systemu.
Wnioski odrzucone nie biorą udziału w procesie rekrutacji.
W przypadku problemów proszę o kontakt pod adresem: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl
Z poważaniem,
Edyta Jóźwiak
Dyrektor
Zespołu Żłobków m.st. Warszawy