DATA ŚNIADANIE OBIAD ZUPA PODWIECZOREK
25.05

2020

 

Ryż na mleku. Pieczywo (chleb pszenno- żytni)1 z masłem (dieta: wafle kukurydziane/flora), plasterkiem sera żółtego i łódeczkami ogórka kwaszonego (dieta: flora/ dżem 100% owoców bez cukru).

Rumianek.

II śniadanie: jabłko.

Ziemniaki puree, klopsiki wieprzowe w sosie koperkowym (dieta: bez jajka).

Jarzynka: różyczki brokułów z oliwką.

Surówka: wielowarzywna z jabłkiem i jogurtem (dieta: oliwa z oliwek/bez marchewki).

Kompot wiśniowy.

Zupa- krem z kukurydzy z kolorowym makaronem, mlekiem kokosowym i natką (dieta: z makaronem bez jajecznym bezglutenowym/ bez marchewki). Kisiel truskawkowy z kosteczką moreli.

 

26.05

2020

 

Kasza kuskus na mleku. Pieczywo (chleb pszenno- żytni)1 z masłem (dieta: wafle kukurydziane/flora), twarożkiem ze szczypiorkiem z pomidorkami koktajlowymi.

Woda z cytryną.

II śniadanie: gruszka.

Szpinakowe kluseczki kładzione (dieta na jajko: makaron bezglutenowy bez jajeczny), paluszki z mintaja w sosie chrzanowym (dieta: bez jaj/gulasz wieprzowy).

Jarzynka: buraczki puree z oliwką.

Surówka: sałata masłowa z rzodkiewką i olejem z pestek winogron.

Kompot z owoców mieszanych.

Zupa- krem z dyni z ziemniakami i natką, zaprawiana kefirem (dieta: bez kefiru/ bez marchewki). Czereśniowy koktajl na bazie maślanki (dieta: pieczone jabłko z musem czereśniowym).

 

27.05

2020

 

Zacierki mleku. Bułka wrocławska1 z masłem, szynką z kurczaka i paseczkami papryki żółtej (dieta: wafle kukurydziane/flora/ dżem 100% owoców bez cukru).

Napój miętowy.

II śniadanie: winogrono.

Kasza bulgur (dieta: kasza jaglana) z gulaszem wieprzowym w sosie jarzynowym (dieta: bez marchewki).

Jarzynka: fasolka szparagowa zielona z oliwką.

Surówka: kapusta pekińska z marchewką i olejem z pestek winogron (dieta: bez marchewki).

Kompot truskawkowy.

Zupa z soczewicy z  ziemniakami i natką (dieta: bez marchewki). Sałatka owocowa ananas, brzoskwinia gruszka z dodatkiem jogurtu naturalnego (dieta: bez jogurtu).
28.05

2020

 

Kawa orkiszowa na mleku. Pieczywo (chleb pszenno- żytni)1 z masłem, pastą mozzarelli z krążkami rzodkiewki (dieta: wafle kukurydziane/flora/ dżem).

Herbata z miodem.

II śniadanie: banan.

Kulki ziemniaczane, pulpety z kurczaka w sosie własnym (dieta: bez jaj).

Jarzynka: leczo z bakłażana, papryki kolorowej z przecierem pomidorowym i dodatkiem oliwy.

Surówka: kapusta młoda z koperkiem i olejem z pestek z winogron.

Kompot ze śliwek.

Zupa- krem z groszku zielonego z kaszą bulgur i natką (dieta: bez marchewki/z amarantusem). Chatka puchatka czyli kakaowy twaróg z rodzynkami i płatkami migdałów, przekładany herbatnikami maślanymi (dieta: pieczone jabłko).
29.05

2020

 

Płatki żytnie na mleku. Bułka wrocławska1 z masłem, wiórkami jaj z plastrami ogórka małosolnego (dieta: wafle kukurydziane/ flora/ dżem 100% owoców bez cukru).

Woda z cytryną.

II śniadanie: jabłko.

Kasza owsiana (dieta: ziemniaki), kuleczki wieprzowe w sosie pomidorowym (dieta: bez jaj).

Jarzynka: bób z oliwką.

Surówka: kalarepka z papryką czerwoną i jogurtem greckim (oliwa z oliwek).

Kompot czereśniowy.

Zupa meksykańska (fasolka szparagowa żółta, ziarno kukurydzy, pomidory) z nutą czosnkową, ziemniakami i natką. Banany smażone w pszenno- żytnim cieście naleśnikowym (dieta na mleko, jajka, gluten: mus bananowy z amarantusem).

Wiśniowy shake mleczny

(dieta: woda z sokiem).

Dzieci przebywające na diecie mają zapewnione kaszki bez mleczne owocowe i kleiki bez mleczne.

Ponadto wszystkie dzieci dostają wodę na żądanie. Dodatkiem do zup jest wysokiej jakości oliwa z oliwek lub masło.