Oferty pracy

Pracownik ds. zamówień publicznych

ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW M.ST. WARSZAWY

02-511 Warszawa, ul. Belgijska 4

Tel. (22) 277 52 00  Mail: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl

NIP: 5213598403    REGON: 142864986

Nr ZŻ.U.4.2024

 

O G Ł O S Z E N I E

O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

  od Starszego specjalisty do Głównego specjalisty ds. zamówień publicznych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Kontrola prawidłowości oraz organizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem zgodności
    z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz regulacji wewnętrznych.
  2. Kontrola dokumentów z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  3. Prowadzenie dokumentacji zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych
    z postępowaniem.
  4. Czuwanie nad poprawnością przeprowadzania przez komisje przetargowe procedur, w szczególności w zakresie: poprawności wyboru trybu, publikacji ogłoszeń, prawidłowości pracy komisji, udział w rozpatrywaniu odwołań, udzielania odpowiedzi na zapytania oferentów, odrzucania ofert, wykluczania wykonawców.
  5. Udział w pracach komisji przetargowych.
  6. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych, tworzenie i kontrola planów zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z udzielonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz regulacji wewnętrznych Zespołu Żłobków
  7. Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych.
  8. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym uczestniczenie w pracach komisji przetargowej stosownie do decyzji kierownika zamawiającego.
  9. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  10. Analiza wniosków składanych przez komórki merytoryczne w sprawach związanych z zamówieniami publicznymi.
  11. Wprowadzenie danych do księgi zamówień publicznych, przekazywanie do publikacji lub publikowanie ogłoszeń
    i informacji o zamówieniach publicznych przewidzianych przez ustawę Prawo zamówień publicznych w miejscach wskazanych przez ustawę.
  12. Przygotowywanie projektów umów; pilnowanie terminowości ich aneksowania bądź wypowiadania z zastosowaniem procedur prawnych.
  13. Reagowanie na zakłócenia i nieprawidłowości w realizacji postanowień umownych.

Warunki pracy

  1. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę na czas określony. W przypadku pierwszego zatrudnienia w jednostkach samorządu terytorialnego (brak ukończenia służby przygotowawczej) pierwsza umowa
    o pracę zawierana jest na okres 6 miesięcy, w którym pracownik ma obowiązek odbyć służbę przygotowawczą.
    W przypadku zatrudnienia kandydata z doświadczeniem zawodowym w jednostkach samorządu terytorialnego (ukończona służba przygotowawcza) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 1 roku w celu praktycznej weryfikacji jego kwalifikacji i wiedzy zawodowej.
  2. Współpraca pomiędzy pracownikami różnych komórek organizacyjnych – wymiana informacji i uzgodnienia sposobu wspólnej realizacji zadań.
  3. Praca związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, kontrahentami, pracownikami innych instytucji i podmiotów publicznych oraz prywatnych.
  4. Stanowisko pracy wymaga obsługi komputera (poczta elektroniczna, programy MS Office, dedykowane do stanowiska inne programy biurowe) oraz innych urządzeń biurowych, w tym telefonu/faxu, drukarki oraz skanera.
  5. Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Zespołu przy ul. Belgijskiej 4. Stanowisko jest niedostosowane do osób
    z niepełnosprawnością ruchową oraz niedostosowane do osób z niepełnosprawnością wzrokową lub inną.

Wymagania kwalifikacyjne

Niezbędne: 1.       Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych;

2.       Pełnoletność, korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych;

3.       Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa na tle seksualnym;

4.       Nieposzlakowana opinia;

5.       Wykształcenie – min. średnie lub wyższe, preferowane wyższe w zakresie administracji, zamówień publicznych, prawa, ekonomii, zarządzania.

6.       Doświadczenie zawodowe – wymagania minimalne:

– przy wykształceniu średnim min. 5 – letni staż pracy, w tym min. 1 rok w obszarze zamówień publicznych,

– przy wykształceniu wyższym kierunkowym min. 3 – letni staż pracy, w tym min. 1 rok w obszarze zamówień publicznych,

7.       Znajomość aktów prawnych:

·         Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) wraz z aktami wykonawczymi;

·         Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, 1273, 1407, 1429, 1641, 1693, 1872);

·         Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 104);

·         Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. z 2022 r., poz. 902) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1817) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 338 i 743);

·         Statut Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – stanowiący załącznik do uchwały Nr XII/197/2011 Rady Miasta Stołecznego Warszawy (dostępny na stronie www.zlobki.waw.pl).

·         Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559, 583, 1005, 1079) z późn. zm.

 

8.       Umiejętności praktyczne:

·         Obsługa komputera, w tym programów biurowych (MS Office, Poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych (Telefon, Fax, Drukarka, Skaner).

·         Znajomość zasad i technik pracy biurowej.

 

Dodatkowe:

 

 

 

 

 

 

 

1.       Kompetencje:

·         Identyfikacja z Zespołem Żłobków;

·         Komunikatywność i współpraca;

·         Orientacja na klienta;

·         Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i ze stresem;

·         Sumienność;

·         Planowanie i organizacja pracy;

·         Nastawienie na rozwój;

·         Analizowanie;

·         Terminowość i zarządzanie czasem.

Wymagane dokumenty

  1. Curriculum vitae (życiorysu) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. List motywacyjny;
  3. Oświadczenie kandydata dla celów rekrutacyjnych (wypełnione w formularzy aplikacyjnym systemu elektronicznej rekrutacji);
  4. Oświadczenie kandydata dla celów zatrudnienia w Zespole Żłobków – w przypadku ubiegania się o stanowisko kierownika żłobka (wypełnione w formularzy aplikacyjnym systemu elektronicznej rekrutacji);
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  6. Kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  7. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i umiejętności praktycznych;
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
    z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Kandydat przesyłający aplikację za pośrednictwem systemu elektronicznej rekrutacji przedkłada wymagane dokumenty
w formie skanów w formacie plików: PDF, JPG lub JPEG, jako załączniki do wiadomości.

Termin i miejsce składania dokumentów

Forma składania

dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia tj. CV, list motywacyjny, świadectwo/dyplom ukończenia szkoły oraz dokumenty potwierdzające staż pracy, wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji Zespołu Żłobków m.st. Warszawy dostępnego na stronie www.zlobki.waw.pl w zakładce „Praca”: „Oferty pracy w biurze zespołu”.

Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, Zespół Żłobków m.st. Warszawy umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie przy ul. Belgijskiej 4 pok. 205 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.

Termin:

 

 

 

 

 

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać w terminie do:

18 czerwca 2024 roku

O złożeniu dokumentów aplikacyjnych w terminie decyduje data i godzina przesłania formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji. Dokumenty nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze kandydatów – wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Żłobków m.st. Warszawy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zespół Żłobków m.st. Warszawy wypełniając obowiązki informacyjne towarzyszące zbieraniu danych osobowych określone w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., podaje następujące informację:

  1. Administratorem jest Zespół Żłobków m.st. Warszawy w Warszawie ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa tel. (22) 277 52 00, email: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych tel. (22) 277 52 21, email a.bernacka@um.warszawa.pl, adres do korespondencji: Zespół Żłobków m.st. Warszawy ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą do celu związanego z rekrutacją na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., art. 221 §1 Kodeksu pracy.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  6. Dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującą administratora kategorią archiwalną.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania i przenoszenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze. W przypadku nie podania tych danych lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
  10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

Powyższych informacji nie podaje się ponownie, jeżeli osoba od której zbierane są dane osobowe dysponuje już tymi informacjami.

 

Formularz zgłoszeniowy - Aplikacja na stanowisko

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.


    Załącz do 3 plików (maksymalny rozmiar to 8MB (8388608 bajtów; dozwolone formaty .docx, .doc, .pdf, .jpg, .png)






    Scroll to Top
    Skip to content