Oferty pracy

Pracownik ds. techniczno-gospodarczych

ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW M.ST. WARSZAWY

02-511 Warszawa, ul. Belgijska 4

Tel. (22) 277 52 00  Mail: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl

NIP: 5213598403    REGON: 142864986

Nr ZŻ.U.9.2024

O G Ł O S Z E N I E

O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Od specjalisty do głównego specjalisty ds. techniczno-gospodarczych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Realizacja i rozliczenie cząstkowego planu finansowego w zakresie:
  • robót budowlanych (modernizacja, termomodernizacja, remonty bieżące – nadzór w zakresie kontroli przeprowadzanych robót, zgodności realizacji z projektem, umową i obowiązującymi przepisami),
  1. Realizacja zadań w zakresie usuwania awarii, napraw, konserwacji, prac remontowych w podległych placówkach – przygotowanie dokumentów do zawarcia umów, aneksów, zleceń, czuwanie nad ich realizacją, rozliczania, przygotowywanie dokumentacji do postępowań.
  2. Dokonywanie przeglądów technicznych budynków.
  3. Dokonywanie rozeznania rynku. Zbieranie ofert na usługi i dostawy w przypadku procedury przetargowej w zakresie robót budowlanych, usuwania awarii, napraw, konserwacji, prac remontowych w podległych placówkach.
  4. Merytoryczna odpowiedzialność za procedury przetargowe, udział w komisjach przetargowych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie robót budowlanych, usuwania awarii, napraw, konserwacji, prac remontowych w podległych placówkach.
  5. Wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań inwestycyjnych, remontowych, związanych z utrzymaniem obiektów w zakresie formalnego przygotowania, przeprowadzenia, nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji, rozliczania, zakończenia inwestycji.
  6. Dokonywanie czynności odbioru nowych placówek przekazanych w skład Zespołu Żłobków m. st. Warszawy przez Dzielnice m. st. Warszawy.
  7. Realizowanie zadań z zakresu gospodarki odpadami w placówkach wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
  8. Przygotowanie projektów pism i odpowiedzi na pisma zgodnie z przydzielonymi zadaniami.
  9. Prowadzenie rejestru spraw oraz archiwizacja dokumentacji na stanowisku.
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

Warunki pracy

  1. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę na czas określony. W przypadku pierwszego zatrudnienia w jednostkach samorządu terytorialnego (brak ukończenia służby przygotowawczej) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 6 miesięcy, w którym pracownik ma obowiązek odbyć służbę przygotowawczą.
    W przypadku zatrudnienia kandydata z doświadczeniem zawodowym w jednostkach samorządu terytorialnego (ukończona służba przygotowawcza) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres 1 roku w celu praktycznej weryfikacji jego kwalifikacji i wiedzy zawodowej.
  2. Współpraca pomiędzy pracownikami różnych komórek organizacyjnych – wymiana informacji i uzgodnienia sposobu wspólnej realizacji zadań.
  3. Praca związana z bezpośrednim kontaktem z interesantami, kontrahentami, pracownikami innych instytucji i podmiotów publicznych oraz prywatnych.
  4. Stanowisko pracy wymaga obsługi komputera (poczta elektroniczna, programy MS Office, dedykowane do stanowiska inne programy biurowe) oraz innych urządzeń biurowych, w tym telefonu/faxu, drukarki oraz skanera.
  5. Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Zespołu przy ul. Belgijskiej 4. Stanowisko jest niedostosowane do osób
    z niepełnosprawnością ruchową oraz niedostosowane do osób z niepełnosprawnością wzrokową lub inną.

Wymagania kwalifikacyjne

Niezbędne: 1.       Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych;

2.       Pełnoletność, korzystanie z pełni praw publicznych oraz pełna zdolność do czynności prawnych;

3.       Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa na tle seksualnym;

4.       Nieposzlakowana opinia;

5.       Wykształcenie – min. średnie lub wyższe, preferowane w zakresie (Budownictwo, inżynieria sanitarna, roboty wykończeniowe w budownictwie, elektrotechnika, prawo, administracja, zarządzanie, kierunki inżynierskie, architektura, gospodarka przestrzenna);

6.       Doświadczenie zawodowe – wymagania minimalne:

– przy wykształceniu średnim min. 5 – letni staż pracy, w tym min. 1 rok doświadczenia w danej     dziedzinie,

– przy wykształceniu wyższym kierunkowym mile widziany 1 rok doświadczenia w danej dziedzinie,

7.       Znajomość aktów prawnych:

·         Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1270, 1273, 1407, 1429, 1641, 1693, 1872, z 2024 r. poz. 858, 1089);

·         Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222.)

·         Ustawa z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399);

·         Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061, 1237);

·         Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. z 2022 r., poz. 902) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1817) z późn. zm.;

·         Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 338 i 743);

·         Statut Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – stanowiący załącznik do uchwały Nr XII/197/2011 Rady Miasta Stołecznego Warszawy (dostępny na stronie www.zlobki.waw.pl)

 

8.       Umiejętności praktyczne:

·         Obsługa komputera, w tym programów biurowych (MS Office, Poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych (Telefon, Fax, Drukarka, Skaner).

·         Znajomość zasad i technik pracy biurowej.

 

Dodatkowe:

 

 

 

 

 

 

 

1.       Kompetencje:

·         Identyfikacja z Zespołem Żłobków;

·         Komunikatywność i współpraca;

·         Orientacja na klienta;

·         Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i ze stresem;

·         Sumienność;

·         Planowanie i organizacja pracy;

·         Nastawienie na rozwój;

·         Analizowanie;

·         Terminowość i zarządzanie czasem.

Wymagane dokumenty

  1. Curriculum vitae (życiorysu) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. List motywacyjny;
  3. Oświadczenie kandydata dla celów rekrutacyjnych (wypełnione w formularzy aplikacyjnym systemu elektronicznej rekrutacji);
  4. Oświadczenie kandydata dla celów zatrudnienia w Zespole Żłobków – w przypadku ubiegania się o stanowisko kierownika żłobka (wypełnione w formularzy aplikacyjnym systemu elektronicznej rekrutacji);
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  6. Kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  7. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i umiejętności praktycznych;
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać
    z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Kandydat przesyłający aplikację za pośrednictwem systemu elektronicznej rekrutacji przedkłada wymagane dokumenty
w formie skanów w formacie plików: PDF, JPG lub JPEG, jako załączniki do wiadomości.

Termin i miejsce składania dokumentów

Forma składania

dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia tj. CV, list motywacyjny, świadectwo/dyplom ukończenia szkoły oraz dokumenty potwierdzające staż pracy, wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji Zespołu Żłobków m.st. Warszawy dostępnego na stronie www.zlobki.waw.pl w zakładce „Praca”: „Oferty pracy w biurze zespołu”.

Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, Zespół Żłobków m.st. Warszawy umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie przy ul. Belgijskiej 4 pok. 205 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00.

Termin:

 

 

 

 

 

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać w terminie do:

4 listopada 2024 roku

O złożeniu dokumentów aplikacyjnych w terminie decyduje data i godzina przesłania formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji. Dokumenty nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze kandydatów – wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Żłobków m.st. Warszawy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zespół Żłobków m.st. Warszawy wypełniając obowiązki informacyjne towarzyszące zbieraniu danych osobowych określone w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., podaje następujące informację:

  1. Administratorem jest Zespół Żłobków m.st. Warszawy w Warszawie ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa tel. (22) 277 52 00, email: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych tel. (22) 277 52 21, email a.bernacka@um.warszawa.pl, adres do korespondencji: Zespół Żłobków m.st. Warszawy ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą do celu związanego z rekrutacją na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze.
  4. Podstawy prawne: art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., art. 221 §1 Kodeksu pracy.
  5. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  6. Dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującą administratora kategorią archiwalną.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania i przenoszenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze. W przypadku nie podania tych danych lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  9. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
  10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

Powyższych informacji nie podaje się ponownie, jeżeli osoba od której zbierane są dane osobowe dysponuje już tymi informacjami.

Klauzula informacyjna o obowiązywaniu Procedury zgłoszeń wewnętrznych

Informujemy, że na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) w Zespole Żłobków m.st. Warszawy obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona zarządzeniem nr 51/2024 z dnia 20 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Zespole Żłobków m.st. Warszawy.

W związku z Procedurą, mają Państwo prawo zgłoszenia naruszenia prawa polegającego na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy:

Zgłoszeń można dokonywać za pomocą następujących środków komunikacji:

  1. na adres email: sygnalista@zlobki.waw.pl
  2. na adres korespondencyjny Zespołu Żłobków m.st Warszawy: Kierownik Działu Spraw Pracowniczych, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa z dopiskiem „Zgłoszenie naruszenia prawa – Do rąk własnych”;
  3. telefonicznie – w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00 pod dedykowanym numerem: 725-553-807;
  4. osobiście – na wniosek złożony za pośrednictwem wymienionych powyżej kanałów. Spotkanie zorganizowane będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.

Informujemy, że Państwa dane osobowe przekazane w związku ze zgłoszeniem sygnalistycznym nie podlegają ujawnieniu nieupoważnionym osobom, chyba że ujawnienie takie następuje za wyraźną zgodą sygnalisty, bądź ich ujawnienie jest koniecznym i proporcjonalnym obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych tj. Zarządzenie nr 51/2024 dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w zakładce Zasady funkcjonowania podmiotuDotyczące doskonalenia zawodowego oraz procedury zgłoszeń wewnętrznych

Link do procedury 51_2024_dostepny.pdf (zlobki.waw.pl)

Formularz zgłoszeniowy - Aplikacja na stanowisko

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.


    Załącz do 3 plików (maksymalny rozmiar to 8MB (8388608 bajtów; dozwolone formaty .docx, .doc, .pdf, .jpg, .png)






    Scroll to Top
    Skip to content