Galeria | Żłobek nr 66

Plan Dnia

PLAN DNIA

7:05 – 8:30 Schodzenie się dzieci do żłobka (zabawy indywidualne według inwencji dziecka w kącikach zainteresowań pod opieką opiekunki, zabawy integracyjne, zabawy ruchowe ze śpiewem)

8:30 – 8:40 Przygotowanie do posiłku (czynności pielęgnacyjne)

8:40 – 9:00 Śniadanie (karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku, uczenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku)

9:00 – 9:15 Czynności higieniczno-pielęgnacyjne po posiłku

9:15 – 9:30 Realizacja zadań wychowawczo-edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą (zajęcia dydaktyczne wspomagające rozwój w sferze językowej, przyrodniczej, plastycznej, muzycznej; zabawy ruchowe, tematyczne, konstrukcyjne)

9:30 – 9:45 II śniadanie – owoce

9:45 – 10:45 Kontynuacja zajęć wychowawczo-pedagogicznych

10:45 – 11:00 Przygotowanie do posiłku (czynności pielęgnacyjne)

11:00 – 11:30 Obiad I faza – drugie danie (karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku, uczenie się samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku)

11:30 – 12:00 Przygotowanie do odpoczynku (czynności pielęgnacyjne)

12:00 – 13:45 Czas na sen lub leżakowanie

13:45 – 14:00 Przygotowanie do posiłku (czynności pielęgnacyjne)

14:00 – 14:30 Obiad II faza – zupa i podwieczorek (karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku, nauka umiejętności samodzielnego spożywania posiłku)

14:30 – 15:00 Czynności pielęgnacyjne

15:00 – 17:00 Zabawy popołudniowe (zabawy ruchowe, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne, zajęcia o charakterze wychowawczym; opcjonalnie – pobyt na świeżym powietrzu; rozchodzenie się dzieci do domów)

 

 

PLAN DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH

Dzień dzieci młodszych zorganizowany jest według ich indywidualnych potrzeb oraz rytmu. Dzięki temu chcemy zapewnić im poczucie bezpieczeństwa organizując warunki zbliżone do domowych, a także możliwość prawidłowego rozwoju psychoruchowego. Codzienny plan uwzględnia m.in. posiłki, czynności pielęgnacyjne, drzemki, zabawy edukacyjne, manipulacyjne, zabawy wspierające, rozwój ruchowy, w tym naukę raczkowania i chodzenia.

Przewiń do góry Przejdź do treści