Stan aplikacji mobilnej Warszawskie Żłobki

Drodzy Użytkownicy aplikacji Warszawskie Żłobki!

Okres wzmożonej aktywności związanej z początkiem roku szkolnego, połączony z liczbą nowych placówek, które rozpoczęły korzystanie z aplikacji, spowodował wzrost ruchu powodując zakłócenia w działaniu aplikacji.
Przez ostatnie dwa miesiące zespół LivekLid pracował całymi dniami nad modernizacją infrastruktury. System działa stabilnie, a kluczowe funkcjonalności – działają poprawnie.

Prosimy, aby upewnili się Państwo, że macie najnowszą wersję aplikacji. Najlepszym sposobem na to jest odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji, bądź wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce internetowej.

Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwojem aplikacji, aby umożliwić Państwu między innymi korzystanie z rozliczeń i płatności on-line.

O wszystkich zmianach będziemy informować na bieżąco. W przypadku pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z placówką, do której uczęszcza dziecko.

Scroll to Top
Skip to content