Drodzy Rodzice,
uprzejmie przypominam, że zgodnie z regulaminem rekrutacji (Rozdział IV) w terminie 1 – 15 stycznia 2022 r. mają Państwo czas na aktualizację wniosków w systemie rekrutacji, która ma na celu przedłużenie ważności wniosku na kolejny rok kalendarzowy.
Aktualizacja dotyczy tylko wniosków zarejestrowanych w systemie w 2019, 2020 i 2021 r., które posiadają status „oczekujący” i „oczekuje na bon”.
Poniżej przedstawiamy instrukcję przedłużania ważności wniosku:
- po zalogowaniu się na stronie https://nabor.pcss.pl/warszawa/zlobek/logowanie przy danym wniosku, którego ważność chcemy przedłużyć należy kliknąć „Wybierz akcję”, a następnie „Przedłuż ważność wniosku”.
- Po potwierdzeniu pytania pomocniczego wniosek zostanie przedłużony do 15.01.2023 r. i opcja „Przedłuż ważność wniosku” zniknie z menu.
Instrukcję przedłużania wniosków z grafiką znajdą Państwo TUTAJ
Wnioski niezaktualizowane w terminie do 15 stycznia 2022 r. włącznie zostaną usunięte z systemu rekrutacji.
W przypadku problemów proszę o kontakt pod adresem: sekretariat.zespolzlobkow@um.warszawa.pl
Z poważaniem,
Edyta Jóźwiak
Dyrektor
Zespołu Żłobków m.st. Warszawy